אנטישמיות • גרמניה: "המדינה היהודית אחראית לרצח עם"

    העיתון דיווח כי אוניברסיטת אפלייד למדעים ואמנויות, מציע קורס על "המצב החברתי של בני נוער בפלסטין", אשר מכיל את החומר האנטישמי לכאורה
    admin2 1 Comment on אנטישמיות • גרמניה: "המדינה היהודית אחראית לרצח עם"

    אנטישמיות נוסח גרמניה • סמינר אקדמי באוניברסיטה גרמנית: "צה״ל קוצר איברים לפלסטינים והמדינה היהודית אחראית לרצח עם" • הליגה נגד השמצה: "מדובר בעלילת דם חדשה"

    העיתון דיווח כי אוניברסיטת אפלייד למדעים ואמנויות, מציע קורס על "המצב החברתי של בני נוער בפלסטין", אשר מכיל את החומר האנטישמי לכאורה
    7:26
    05.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא קמא דף ס"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סמינר אקדמי באוניברסיטה גרמנית טוען שצה״ל קוצר איברים לפלסטינים והמדינה היהודית אחראית לרצח עם. "נשדדו האיברים של בנינו", הייתה הכותרת של חלק מן החומר בסמינר, סיפרה רבקה סיידלר, אקדמאית שפוצצה את הסיפור עם החומר האנטי-ישראלי, לעיתון היהודי-גרמני Jdische Allgemeine במאמר מיום חמישי.

    העיתון דיווח כי אוניברסיטת אפלייד למדעים ואמנויות, מציע קורס על "המצב החברתי של בני נוער בפלסטין", אשר מכיל את החומר האנטישמי לכאורה.

    לאחר בדיקת התוכן של הקורס, סיידלר, שהיתה אמורה לנהל את הסמינר, התלוננה בפני הנהלת האוניברסיטה. דיקן הפקולטה לעבודה סוציאלית ובריאות, דחתה את הביקורת של סיידלר, בשיחת טלפון.

    סיידלר סיפרה שהחומר נותן תמונה של השמדת עם וכן טיהור אתני. כמו כן היא מספרת שכל החומר מדביק סטיריאוטיפים אנטישמים לישראל. האוניברסיטה לא ענתה לבקשת הגרוזלם פוסט שהתייחס לנושא. הליגה נגד השמצה כבר הודיעה שמדובר בעלילת דם חדשה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוסף101. יסלים בעוצמות שעוד לא נראו כמותן על גרמניה. ועל הגרמנים